بــســــم الله :)


الحمد لله
عدد ما كان
و عدد ما سيكون
و عدد الحركات و السكون !

الخميس، 12 يوليو 2012

قــُـدرة !!!

قــُدرة الناس على مواجهة الواقع بتختلف من واحد للتاني
في ناس بتواجه الواقع بتفاؤل لانها بتبقى واثقة انها تقدر تغيره
و في ناس بتواجه الواقع بالأحزان و الوجع علشان ..
بتحاول تتقبل فكرة إنها مش هتقدر تغيره
فلما تلاقوني ..
 موجوعة لأي سبب .. اوعوا تلوموني

لاني من النوع التاني !


هناك تعليقان (2):

بِنت نُكتة يقول...

والله يا خوخة
انا من النوعين
في حاجات ممكن اغيرها وفي حاجات نفسي اغيرها بس مش عارفة
انا لما بفرح بفرح أوي ولما بزعل بزعل أوي .. بس انا بحب افرح مش بحب ازعل فبضحك على نفسي وأتفائل بس الحمد لله بيجيب نتيجة

Khadega Ghatwary يقول...

انا برضه زيك لما بفرح بطير من الفرحة و لما بزعل ممكن معرفش اطلع من زعلي الا بعد وقت طويل قوي و بيكون في الغالب طلوع مؤقت

في حاجات بنقدر نغيرها ، بس انا هنا بتكلم على الواقع المؤلم ، اللي بيبقى صعب تغييره
الواقع اللي بيصدمك في الحياة
الواقع اللي بيوجع !!!
='(

شكرا لزيارتك :) ، وحشتيني
مختفية من عالفيس ليه ? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...