بــســــم الله :)


الحمد لله
عدد ما كان
و عدد ما سيكون
و عدد الحركات و السكون !

الثلاثاء، 13 ديسمبر 2011

آســــفــــة !!!


قالتله : آسفة !!!

قالها : مبزعلش

قالتله : بس أنا خذلتك بجد آسفة

قالها : بس أنا مش بزعل منك

قالتله : بس أنا جرحتك من غير ما اقصد و غصب عني , بجد آسفة

قالها : الجرح منك خفيف على قلبي

قالتله : يا سلام !!!

قالها : آه و الله و بقولك مش زعلان

قالتله : أنا برضه آسفة

قالها : متخافيش أنا مش زعلان

قالتله : آسفة و كل مرة هشوفك هقولك آسفة

قالها : انتي حرة بس أنا مش زعلان

قالتله : آسفة

قالها : بطلي تتأسفي

قالتله : آسفة و الله آسفة و مش عارفة اعمل ايه علشان اعبر عن أسفي

قالها : ممكن تبطلي ?

قالتله : حاضر , ممكن تسامحني ?

قالها : و بعدين ???

قالتله : حاضر

قالها : أخيرااااااا !!!

قالتله : بس أنا مش عارفة إزاي مقولكش آسفة

قالها : سهلة , تصدقي اني مش زعلان

قالتله : مش قادرة

قالها : انتي عنيدة قوي

قالتله : آسفة

قالها : و الله مش زعلان مش زعلااااان

قالتله : حتى لو انت مش زعلان أنا هفضل حاسة اني آسفة

قالها : حرام عليكي كفاية

قالتله : آسفة

قالها : حاولي تاني

قالتله : حاضر

قالها : حاولي بجد

قالتله : حاضر و الله

قالها : طب الحمد لله يعني أطمن ?

قالتله : مش عارفة

قالها : يعني ايه ??

قالتله : علشان أنا لسه حاساها

قالها : يبقى محاولتيش

قالتله : بجد آسفة أرجوك تسامحني

قالها : مسامحك يا ستي كفاية أسف بقى

قالتله : بجد بجد بجد آسفة

قالها : انتي دماغك جزمة قديمة

قالتله : كده ?!!!

قالها : متزعليش بس انتي مش راضية تسمعي كلامي و بحاول معاكي بأي طريقة يمكن تنفع أعملك ايه ?!

قالتله : متعملش حاجة مفيش حل و هفضل آسفة

قالها : آآآآه ياني من البنات

قالتله : عايزة أقولك حاجة و امشي ممكن ?

قالها : اتفضلي

قالتله : آسفة !

قالها : يعني مفيش فايدة ?

قالتله : مفيش فايدة أنا لسه آسفة

قالها : تعرفي انك صدعتيني ?

قالتله : آسفة علشان صدعتك

قالها : طب انتي ليه بتعملي كده

قالتله : انت اللي ليه مش راضي تفهم اني بجد حاسة بأسفي ?

قالها : و افهم ليه و أنا اصلا مش زعلان

قالتله : ما انت أكيد مش زعلان علشان مش فاهم أنا بتأسف ليه

قالها : لا فاهم يا ستي و الله

قالتله : و برضه مش زعلان ?

قالها : لو عايزاني ازعل , هزعل علشانك

قالتله : لا أكيد مش عايزاك تزعل بس أنا مش قادرة اصدق انك مش زعلان و حاسة انك مش واخد بالك من غلطتي علشان كده مش زعلان دلوقتي و هتيجي قدام تزعل بعد كده

قالها : أنا فاهم كل حاجة أنا مش غبي

قالتله : يبقى اكيد في حاجة غلط

قالها : يعني لو قلتلك زعلان يبقى كده كل حاجة هتبقى تمام ?

قالتله : مش عارفة و الله أنا مبقتش عارفة أنا عايزة ايه

قالها : و أنا على عكسك عارف اني مش زعلان

قالتله : أنا عمري ما هسامح نفسي بجد آسفة

قالها : يا ستي انا مسامحك و هو المفروض مين فينا اللي زعلان ?

قالتله : انت !

قالها : يعني مين اللي المفروض يسامحك ?

قالتله : انت !

قالها : يعني مش انتي اللي بتسامحي نفسك , أنا مسامحك و مسامح نفسك , خلاص كده خالصين ?

قالتله : بس انت أكيد زعلان

قالها : أنا مش زعلان منك , هتعرفي اكتر مني ?

قالتله : مستحيل تكون مش زعلان و لو حتى زعل بسيط , انت اكيد زعلان و مخبي

قالها : بصي ماهو لو أنا زعلان فعلا يبقى الاسف مش هيفرق في حاجة , و لو أنا مش زعلان زي ما بقولك يبقى الاسف الكتير ده بيستفزني

قالتله : آسفة مش قصدي أستفزك و الله

قالها : طب أنا مش هسيبك إلا لما تبطلي تقوليها و يبقى آخر كلمة منك أي حاجة غير آسفة دي

قالتله : خلاص متزعلش

قالها : و لا حتى دي

قالتله : طب انت عايز ايه ?

قالها : أي كلمة تانية

قالتله : خلاص سلام

ابتسم ابتسامة انتصار

و قالها : سلام

سابتله ورقة في إيده

و قالتله : كانت معايا من زمان و عايزاك تقراها بس متفتحهاش إلا لما امشي خالص

قالها : ليه ?

قالتله : هو كده و خلاص

قالها : حاضر

قالتله : وعد ?

قالها : وعد

ابتسمت و مشيت

فتح الورقة لقى مكتوب فيها :::

آســــفــــة !!!!!!!!!!!!!!!!!

ابتسم قلبه و قال بصوت رقيق : مسامحك !!!!!! =)

___________________________

مـن وحـــي خيــالــي :)

٢ ديسمبر ٢٠١١

هناك 11 تعليقًا:

فراشة يقول...

مش عارفه ليه عجبتني قووووووي

يمكن عشان الجمله دي

"حاسة انك مش واخد بالك من غلطتي علشان كده مش زعلان دلوقتي و هتيجي قدام تزعل بعد كده "


عارفه أنا برضه بقول انا اسفه بس لما محدش بياخد باله من غلطتي :)

Khadega Ghatwary يقول...

@فراشة :)

أسعدتيني بجد :)
انا كنت خايفة تكون مش حلوة او فكرتها متعجبش حد
علشان انا حاساها قوي بس ممكن حد يقراها ميحسهاش
شكرا قوي

يا رب تكون المعاني المقصودة من وراها وصلتلك :)

Khadega Ghatwary يقول...

@فراشة
طب صحيح لو واخدين بالهم هتعملي ايه ? :)

بِنت نُكتة يقول...

هههههههههههههههههه تحفة يا خوخة
لذيذة كدة ولطيفة كمان

عاوزة حكايات من دي كتييييييييييير

فراشة يقول...

لما بيكونوا واخدين بالهم
اممممممم

مش بقول أسفه ع فكره
بس بعمل حاجه تبينلهم اني اسفه

بخلي افعالي هي اللي تقول بدالي :)

Khadega Ghatwary يقول...

@ اسووو
هههههههههههههههه فرحتيني و الله
مكنتش متخيلة انها هتعجبكوا قوي كده بجد انا مبسوطة :))))

في قصتين تانيين جايين في السكة بس يا رب يعجبوكوا برضه :)

Khadega Ghatwary يقول...

@ فراشتي

اها فهمت قصدك :)

اللي بتعمليه ده احلى على فكرة
لان في ناس بتحس ان مجرد الاسف مش كفاية و لازم يحسوا ان اللي قدامهم ده حاسس بأسفه فعلا و ده بيكون عن طريق الافعال مش مجرد كلام !

بنت مهيسة اخر حاجة يقول...

تحفة بجد

كلماتك جميلة واحلى ما فيها انك حساها
:)

Khadega Ghatwary يقول...

@بنت مهيسة

ربنا يكرمك بجد :)

مبسوطة انها عجبتك
فعلا انا حاساها قوي ^_^

البلوج منور بيكي =)

غير معرف يقول...

ههههههههههه
جميلة قوي يا خديجة
أنا حاسة إن معناها إنه مسمحهاش بجد غير ف اللحظة اللي بعد ما فتح الورقة
ساعات كتير فعلا الناس بتقبل أسفنا بس إحنا مش بنقبل قبولهم لأننا مشض بنحسه من العمق الكافي
أميرة عادل

Khadega Ghatwary يقول...

@ أميرة
ميراااااا نورتيني للمرة التانية :)

ههههههههههههههههه
هي فعلا ممكن توحي بكدة و لناس تانية بتوحي بانه مسامحها و مصمم على كده و لما قرأ الرسالة برضه مصمم :)
أحلى حاجة ان كل واحد يفهمها بطريقته ^_^

و من ناحية العمق معاكي حق فعلا
لاننا كمان بنكون حاسين بقد ايه حجم الغلطة اللي احنا عملناها فمش بنصدق بسهولة مسامحتهم لينا :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...