بــســــم الله :)


الحمد لله
عدد ما كان
و عدد ما سيكون
و عدد الحركات و السكون !

الثلاثاء، 24 أبريل 2012

الشتا !!!

بما ان الشتا خلاص خلص :(


و بما اني دايما بأجل حاجات كتير و مش بعملها في وقتها ^_^


و رغم اني اتأخرت كتير
بس من ساعة ما الشتا بدأ 


و انا عايزة اقول للشتا قد ايه انا بحبه :)






بحب الشتا
حتى لو دخلت السرير و انا وداني بتطقطق من السقعة و صوابعي متلجة و مناخيري لونها أحمر فوشيا D:


بحب الشتا
حتى لو نزلت في يوم الهوا بيطيـّر كل حاجة حواليا و المطر مغرقني و مش عارفة امسك حاجة او اروح يمين و لا شمال ^_^


بحب الشتا 
حتى لو غرّق المطر كل حاجتي و أوراقي و اتنرفزت عليه في لحظة غضب
برجع اصالحه تاني و اتأسفله =)



بحب الشتا
حتى لو رجلي نزلت في بركة مية بسبب ان الصرف عندنا في مصر مش حلو
الذنب ذنب الصرف مش ذنب الشتا :)


بحب الشتا
حتى لو جات عربية و انا ماشية في امان الله طرطشت عليا مية و بهدلت كل هدومي


بحب الشتا
حتى لو صوابعي كانت مجمدة في الامتحان و مش عارفة احرك ايدي و اكتب الاجابة

بحب الشتا 
و من زمان قوي نفسي انزل اجري تحت المطر من غير ما حد يقولي كده هتعيي او هتتعبي =)

بحب الشتا 

و كان نفسي مصر ييجي فيها تلج زي برة و لو مرة واحدة بس و يسيح تاني يوم بعد ما العب فيه براحتي D:








بحب الشتا 

و كل مرة ببقى ماشية تحت المطر ببقى نفسي المسافة تطول قبل ما اوصل و بعمل بس كإني مستعجلة بس بكون مبسوطة قوي


مش بزعل من الشتا غير بس لما الاقي حد فقير مش عارف يتدارى منه فين
رغم انه برضه مش ذنب الشتا
ده ذنب الحكومة اللي سايبة الفقير ده في الشارع

بحب الشتا 
و ببقى نفسي اندمج مع قطرات المطر و نبقى انا و هي حاجة واحدة
اطير مع الهوا و النسيم
و اختفي و ارجع في آخر اليوم

او حتى مرجعش خالص و اعيش بقيت حياتي نقطة مطر =)


آسفة .. هو انا قولت بحب الشتا ?
لا انا كان قصدي


بمووووت في الشتا
بحبه بجنوووون
الشتا ده أحسن فصول السنة


لا انا آآآآسفة برضه مش ده قصدي ^_^
انا قصدي كاااااااااااان

.
.
.
بعشق الشتا :)))))))

ليست هناك تعليقات:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...