بــســــم الله :)


الحمد لله
عدد ما كان
و عدد ما سيكون
و عدد الحركات و السكون !

الخميس، 12 أبريل 2012

نمت !!!



هو انا لو دخلت نمت النهاردة
و مصحتش بكرة هيحصل ايه ???

ولا حاجة !!!!!!!

=' (

هناك تعليقان (2):

Nigm يقول...

هو بالنسبة ليكي مش حيحصل حاجة ويعتبر تحصيل حاصل

لكن بالنسبة لناس حواليكي فاكيد ممكن حيحصل حاجات مش حاجة

بس مش قادر اقول متقوليش الكلام ده لأن الواحد بقي كتير بيحس بالاحساس ده :)
انا اخر مرة نمت امبارح كنت محتاج اهرب للنوم اكتر من فكرة اني محتاج انام :))
وصحيت عشان صلاة الجمعة بس رغم ان مكانش ليا نفس اصحي من النوم اصلا :)))

اسال الله ان يفرج عنكي همك وان ييسر لكي ويهديكي الي ارشد امرك وان يزيل عنكي كربك

Khadega Ghatwary يقول...

انا اخر مرة نمت امبارح كنت محتاج اهرب للنوم اكتر من فكرة اني محتاج انام :))
--------

هو ده فعلا اللي بحسه :)

آآآمييييين يا رب
و لك بالمثل يا رب :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...