بــســــم الله :)


الحمد لله
عدد ما كان
و عدد ما سيكون
و عدد الحركات و السكون !

الأربعاء، 1 يوليو 2015

Hope

عدا شهر و أسبوع و انا مش عارفة اكتب ايه هنا ولا اقول إيه.. حاسة اني فاضية من جوة.. دماغي فاضية تمامًا لدرجة اني حتى مش عارفة اجيب موضوع اتكلم فيه.. و كل ما الاقي موضوع يطلع حزين أو كئيب فأكيد مش هكتبه ^_^
أو عن الصبر و حاسة كإن الكلام اللي هكتبه مش هيساعد..
مش عارفة إيه اللي حصللي.. حاسة بفراغ رهيب.. يا ربي طب ده عقاب على ذنب و لا ده إيه؟ :D
مفيش غير فكرة واحدة بفكر فيها طول الوقت لدرجة اني تعبت من كتر التفكير فيها.. حتى رمضان عدا نصه و ملحقتش استفيد منه في حاجة.. حاسة نصه ضاع زيه زي أي شهر عادي.. مفيش غير فكرة واحدة.. الأمل.. انا عندي أمل اخرج من اللي انا فيه.. بس امتى؟ مش عارفة.. حتى لما بلاقي نفسي ممكن اعمل حاجة مبلاقيش الوقت.. و لما بيكون في وقت فاضي مبيكونش ليا نفس اعمل حاجة .. النوم بيكبس عليا و بحس إني أكثر واحدة كسولة في العالم.. و اللي مدايقني أكتر إني حتى مش قادرة اكلم حد اسأل عليه.. و عندي ناس كتير مقصرة معاهم مفروض اتصل بيهم.. و معنديش طاقة لده.. بس ما زال عندي أمل..
يا رب امتى؟!
يا رب... :)))

ليست هناك تعليقات:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...