بــســــم الله :)


الحمد لله
عدد ما كان
و عدد ما سيكون
و عدد الحركات و السكون !

الخميس، 13 ديسمبر 2012

يـطـلــع شـبـهــك !!!




قالها : ايه اللي فـ ايدك ده ؟!

قالتله : و لا حاجة !

قالها : لأ انتي كنتي ماسكة حاجة دلوقتي

قالتله : لأ مفيش حاجة فـ ايدي

قالها : اومال كنتي بتبصي على ايه و مركزة ؟! وريني كده ؟

قالتله (و هي بتخبي ايديها وراها) : مفيش حاجة قولتلك !!!

_ بصلها بشك و ...

قالها (بلهجة تهديد) : وريني ايدك !

قالتله : لأ !!!

قالها : يعني أشوفها بالعافية ؟؟؟

قالتله : انت ممكن تعمل كده ؟

قالها : لأ .. علشان انتي هتوريهالي بالذوق ... يلاّ !

قالتله : لأ مش هينفع

قالها : يعني في حاجة ، يلا بقى أرجوكي .. لو سمحتي !

قالتله : مش حاجة مهمة .. عادي

قالها : مش ماشي إلا لما توريني

قالتله (بغلاسة) : لأ !

قالها : خلصي و بطلي غلاسة .. الغلاسة مش كويسة عالحمل

_ رجعت لورا و ايديها ورا ضهرها

_ شمـّر ايده و ...

قالها : كده هتضطر بقى ...

قالتله (بسرعة) : خلاص خلاص .. خــُد .. مرتاح ؟!

_ بص فـ ايديها .. لقى صورته و هو صغير !!!

قالها (بانفعال) : كنت حااااااسس !!! ، انا مش قلتلك متعمليش كده ؟! :(

قالتله : انا حـُرة ، ملكش دعوة .. هو مش ابني زي ما هو ابنك ؟؟

قالها : أصلاً إحنا مش عارفين بنت و لا ولد

قالتله : مش هتفرق .. عايزاه يطلع أو تطلع شبهك

قالها : و انا قلتلك قبل كده لأ ، عايزه يطلع شبهك انتي !

قالتله : مليش دعوة

قالها : احنا مش آخر مرة اتفقنا نسيبها على ربنا ؟

قالتله : ما أكيد الموضوع ده فـ ايد ربنا مش في ايدي و لا فـ ايدك

قالها : ايوة بس متقعديش تستهبلي و تمسكي صورتي تتفرجي عليها علشان يطلع شبههي

قالتله : انا بس بتوحم عليك علشان يطلع شبهك شوية صغيرين

قالها : طب انا هشيل صوري اللي فـ البيت كلها

قالتله : سهلة .. ما انت قدامي على طول ، هتوحم عليك و انت كبير
P:

قالها : يعني أسيبلك البيت و امشي ؟

قالتله : هتخيلك ، صورتك محفورة فـ خيالي

قالها : بتعندي ليه ؟ خلليكي طيبة بقى !

قالتله : نفسي ياخد منك كل حاجة فيك !!!

قالها : طب حتى ياخد عينيكي انتي

قالتله : لأ .. عينيك انت أحلى =)

قالها : انا ؟! .. يا شيخة حرام عليكي

قالتله : و لسه كمان لما يكبر هربيه كويس علشان يطلع فـ أخلاقك كده !

قالها : لو عالتربية فانا واثق انه هيبقى ابن أفتخر بيه باقيت عمري ، علشان انتي واخدة بالك منه :) .. بس لسه مصرّ برضه يطلع شبههك !

قالتله : تــُـؤتــُـؤ !
P:

قالها : بقولك ايه .. متستفزينيش !

قالتله : هفضل أفكر فيك و اتوحم عليك لحد ما يطلع شبهك ، هو كده ^_^

قالها : انتي بتستغلي ان انتي اللي حامل يعني فتقدري تتوحمي باللي انتي عايزاه ؟ هي بقت كده ؟!

قالتله : آآآه ، كده و نص و تلات تربع !

قالها : طب انا بقى هدعي ربنا يطلع شبهك انتي و ان شاء الله ده اللي هيحصل

قالتله : و انا كمان هدعي .. يلا بقى !

قالها : بتحبيني ؟

قالتله : أيوة

قالها : و عايزاني ابقى مبسوط ؟

قالتله : أكيد

قالها : خلاص .. ادعي انه يطلع شبهك انتي

قالتله : أطلب أي حاجة تانية

قالها : لأ .. انا عايز دي

قالتله : مش هينفع

قالها : تبقي مش بتحبيني

قالتله : بموووت فيك =)

قالها : إثبتيلي !!!

قالتله : ماهو علشان كده هيطلع شبهك انت

قالها : حرام عليكي و ليه تظلمي الواد بس ؟

قالتله : هو يطول أصلا ؟ =)

قالها : ده كتير عليا !

قالتله : انت تستاهل أكتر من كده .. نفسي أجيب دستة شبهك و يفضلوا حواليا طول النهار ، هيبقى عندي 13 منك ^_^

قالها : ههههههههههه هيجننوكي ، انتي ناسة إن أبوهم مجنون ؟

قالتله : مفيش أجمل من كده

_ ابتسم و فجأة ...

قالها : استني .. انتي بتاخديني فـ دوكة ؟ ، مش ده الاثبات اللي انا عايزه ، لو بتحبيني اثبتيلي ، هتأكد من حبك يوم ما ألاقيه طلع شبهك

قالتله : محسسني ان انا اللي بقرر !

قالها : عالأقل تدعي و تبطلي تتوحمي عالسحنة بتاعتي !

قالتله : هههههههههههههه

قالها : هاه ؟ اتفقنا ؟

قالتله : لأ .. انا عايزاه يطلع سحنته زيك ، خلاص ؟

قالها : طب انا جاتلي فكرة

قالتله : ايه ؟

قالها : مش احنا متفقين ان كل حاجة بنشارك فيها بعض ؟

قالتله : تمام

قالها : يبقى نشارك بعض في البيبي و ندعي يطلع واخد مننا احنا الاتنين ، و اهو برضه نوحّد الدعوة ! D:

قالتله : خلاص موافقة

قالها : يبقى هندعي بان "يا رب يطلع خليط مننا احنا الاتنين"

قالتله : ياااااا رب

قالها (بهمس) : بس انتي أكتر !!!

قالتله (بزعيق) : قلت ايه دلوقتي ؟؟؟؟؟؟

قالها : مقلتش حاجة

قالتله : لأ انا سمعت كلمة أكتر

قالها : لا بيتهيألك ، متاخديش في بالك

قالتله : لا على فكرة انا مبيتضحكش عليا

قالها : و انا قلت حاجة ؟

قالتله : قلت أكتر .. يبقى ايه ؟

قالها : يا بنتي بيتهيألك

قالتله (بتهديد) : طيب ماااااااشي ، براحتك !

قالها : ده تهديد و لا إيه ؟

قالتله : لأ عادي احنا على اتفاقنا

قالها : يعني أكيد ؟ مفيش حركات خيانة ؟

قالتله : و الله انت و نيتك

_ بصلها بشك و نـُص عين

_ قعدت تضحك

قالها : مش مطمنلك

قالتله : علشان نيتك مش صافية

قالها : طب و العمل ؟ مش هنخلص كده ^_^

قالتله : بقولك ايه ؟ نفسي فـ رُز بلبن !

قالها : انتي تؤمري ، طب صحيح ما تيجي نـُخرج نغير جو و أجيبلك الرز بلبن اللي انتي عايزاه

قالتله : ماشي ، يلا بينا علشان نجهز

_ حط الصورة تحت المخدة و قام

_ بصت للمخدة بنــُص عين .. و ضحكت !!! =) ♥


__________________________
_

من وحي خيالي =)

١٢_٧_٢٠١٢

ليست هناك تعليقات:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...