بــســــم الله :)


الحمد لله
عدد ما كان
و عدد ما سيكون
و عدد الحركات و السكون !

الأربعاء، 22 أغسطس 2012

حرية اختيار !!!


حياتك فيها اخـتـبـارات مش انت اللي بتختارها 

لكن ليك حرية اختيار ..

النجاح فيها أو الفشل !!!

=)

هناك 4 تعليقات:

Tamer Moghazy يقول...

عندك حق..
بس مش ديما النجاح بيكون حاجة صحية (ده لو افترضنا انها بارادتي)
الواحد برضه محتاج شوية فشل عشان يحس بجو الاثارة والتشويق للنجاح :)

مش عارف ليه حاجة في البوست بتاعك النهاردة خليتني اسمع منير وهو بيقول :
"ومابين كده أو كده.. مش مرتاح انا"

Tamer Moghazy يقول...

بما اني باجي هنا كتير..
وكمان بما اني المستمع الوحيد (احيانا)..

اذا من حقي اطلب منك الغاء الحروف التأكيدية اللي بتظهر عند التعليق لانها بتعذبني :)

و....صباحك سكر :)

Khadega Ghatwary يقول...

معاك حق فعلا
بس انا مش بتكلم عالنجاح او الفشل في الحياة
انا بتكلم على الاختبار
يعني ممكن ربنا يحطني في اختبار اني اعيد السنة في الكلية مثلا
انا كده كده هعيد السنة علشان ده قدري و ده هو الاختبار اللي مخترتهوش و الاختبار في حد ذاته عبارة عن فشل
بس اني اعدي الاختبار ده بنجاح
ده بيكون باختياري :)
فاهمني ?

مش فاهمة ليه المدونة خلتك تسمع الاغنية دي ، ممكن توضيح ? :)

Khadega Ghatwary يقول...

خلاص اوكي هلغيها
بس لو بطلت تزورني هرجعها تاني مليش دعوة ^_^

انا تصفحت مدونة حضرتك عالسريع كده بس بقالك شهر مكتبتش
و واضح انك بتحب احمد حلمي :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...