بــســــم الله :)


الحمد لله
عدد ما كان
و عدد ما سيكون
و عدد الحركات و السكون !

الثلاثاء، 15 مايو 2012

أقـل عـقـاب !!!

النهاردة
و انا ماشية في الشارع
حسيت باحساس غريب قوي

كان نفسي عربية تخبطني
مش بس تخبطني
لا كمان تكسرني لخمسين حتة
أو أوتوبيس يخبطني 

يطوحني و يشيلني من عالأرض


الاحساس ده كان مسيطر عليا 
بشكل رهيب !!!!!!!!

أقل حاجة استاهلها و استحقها
بعد كل اللي كنت السبب فيه

بعد ما سيطر عليا احساس
قد ايه انا مستاهلش اتنفس
مستاهلش الحياة !!!

أقل جزاء و عقاب ليا على ..
الجرح اللي سبته فيكي !!!!!!!!!!!

=' (

سواء بقى بقصد او بدون قصد
بس عمر
ي ما اتخيلت اني ممكن ..
في يوم اجرحك بأي شكل من الأشكال

فاتفاجأت اني مش جرحتك مرة او اتنين
يمكن الف مرة ده رقم قليل
اكتشفت اني قتلتك مش جرحتك !!!!!!!!

رغم اني عمري ما اتخيلت اني 

ممكن اكون سبب في جرح ليكي

انا مش محتاجة توصفيلي بالتفصيل ..

جرحتك ازاي علشان اصدق
كفاية عندي اني كنت سبب في انك ..

بكيتي و لو لمرة واحدة ..
علشان اكره نفسي باقيت العمر !!!!!

:((((((((

عمرك ما هتصدقيني لو قلتلك

 اني حاسة بالمصيبة اللي عملتها
بس يمكن حسيت بيها متأخر !!!

عارفة اني هقدر اتعايش مع اللي عملته

بس عمري ما هقدر أسامح نفسي عليه
أبدا أبدا أبدا أبدا أبدا أبدا أبدا أبدا

يااااه لو كانت بس عربية خبطتني !!!

 و حسيت اني خدت و لو ..
جزء صغير قوي من جزاتي
كنت يمكن ساعتها افكر بس ..

اني احاول اسامح نفسي !!!!!!!!!




١٥_٥_٢٠١٢
=' (

إنا لله و إنا إليه راجعون
قدّر الله و ما شاء فعل
لله في خلقه شئون !!!

=' (

ليست هناك تعليقات:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...