بــســــم الله :)


الحمد لله
عدد ما كان
و عدد ما سيكون
و عدد الحركات و السكون !

الخميس، 2 يناير 2014

بداية جديدة ^&^

بـــســـم الله ..

ياااااااااااااه
:D :D



بقالي كتير قوووووي مكتبتش حاجة هنا
:-)

رغم إنها كانت حاجة اختيارية بس في نفس الوقت كنت حاساها إجبارية أو انا حكمت على نفسي بيها
نوع من التحكم في النفس اللي يمكن بيبوظ أوقات كتير ..
و نوع من تحدي الصبر اللي نجح هنا آه بس فشل كتير في حاجات تانية ^_^
.
.
.

و الحمد لله السنة عدت بسرعة قوي .. فاكرة نفسي كويس يوم 7_1_2013 و انا لسه في بداية السنة .. و كنت زعلانة قوي بس فرحانة في نفس الوقت .. كان شعور مختلط و غريب :))


و قلت يا ترى السنة دي هتعدي علينا ازاي ! و بأنهي شكل؟! .. بس الحمد لله ربنا بيلطف و خلاها معقولة _على الصعيد الشخصي بغض النظر عن الأحداث_ و فيها أوقات حلوة و أوقات صعبة .. أوقات صبر كتيرة و أوقات تفريغ شوية صبر .. و يا رب صبرنا كلنا يكون محسوب علينا صبر
 :-))

دلوقتي بداية جديدة .. من جديد .. و سنة جديدة ^&^
عايزين نراقب نفسنا أكتر و نراجع نفسنا أكتر و نصبر أكتر ..
#يا_رب_قوّينا



و متفائلة بالخير اللي ربنا وعدني بيه لما بتقيه و بصبر على رزقي و باخد بالأسباب في سكتي .. لإن هو الرزاق الكريم .. اللطيف الخبير .. الرحمن الرحيم! :)

و عندي أمل ربنا يغفرلنا أي تقصير أو قلة صبر أو استعجال رزق .. و إنها متأثرش على البركة في حياتنا اللي جاية .. يااا رب!

و منتظرة من ربنا أحداث مختلفة السنة دي .. و خطوات إيجابية تقرب أحلامنا أكتر مننا .. لحد ما ييجي يوماً ما!

و مش هتنازل عن التفاؤل اللي بدأت بيه السنة اللي فاتت ..
What Ever it takes !
^&^

كل سنة و انتم بخير و صحة و سعادة دائمين يا رب ! :)))




ليست هناك تعليقات:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...