بــســــم الله :)


الحمد لله
عدد ما كان
و عدد ما سيكون
و عدد الحركات و السكون !

الأحد، 18 أبريل 2010

Always wear your seat belt !!!

إرتدي حزام الأمان في كل لحظات حياتك !!!


هناك 6 تعليقات:

E. Fekry يقول...

بسم الله..

بداية.. أحب أهنئك بالبلوج وأهنئ نفسي بدخولك عالم بلوجر

فعقلية مثلك لابد وانها ستثري عالم التدوين.. ماشاء الله
: )

هدفك جميل وفضفضي وأحنا معاكي بس أنتي وعدتينا إنها هاتكون طبيعي.. أي خروج بقى عن الطبيعي وألوان صناعية بتجيب حساسية أنتي حرة ! :D

بإنتظار أول بوست لكِ بإذن الله

أخيرًا وليس آخرًا.. فيديو رائع جدًا.. راقني بشدة، أختيار موفق ماشاء الله
: )

Nehad Kassim يقول...

مبروووووووووووووك على البلووووج الجديدة

واهلا بيكى معانا فى هذا العالم

ويا بختك يا عم الكبييير بيتاع البلوجات بتاعنا اول واحدة ترد عليكى
;)

ان شاء الله تبقى حاجة جديدة ومفيدة فى حياتك

ونصحيتى ليكى ودايما بنصحها لاى حد جديييد

ابعدى عن الكآبة بالله عليكى وخليها مجرد بلوج توصفى بيها افكارك قبل احساسك

:D:D

Khadega Ghatwary يقول...

Eman

أشكرك على الترحيب الجامد ده يا ايمان
أكيد عقليتي مش زيك ما شاء الله
^___*

هههههههههههههههه
متقلقيش أنا مبحبش الصناعي
بس انتي برضه تابعي معايا لو لاقيتي في ألوان حسيتي انها صناعي متتردديش تقوليلي
انتي عارفة المنتج عندنا عايز
Quality control
و متابعة ما بعد التسويق
فابقي قوليلي علشان يمكن يكون في حاجة في البروسيديور غلط أو في سبب مقنع لظهور اللون ده او يكون
semisynthetic
:D

قريبا باذن الله بوست كله بقلمي و هزهقكوا مني
^__^

سعيدة انه عجبك يا ايمان
أصله برضه فيه رسالة في الحياة عموما
أنا وضحتها دلوقتي عالفيديو
:)

Khadega Ghatwary يقول...

Nehad

نورتي بلوجي يا دودو

طبعا ده أنا محظوظة علشان ايمان
و كمان علشان انتي دخلتي عندي
انتو الاتنين منورين
D:
;)

ان شاء الله يا دودو و انا هحاول اخليها مفيدة ليا و لغيري

آآآآآآآه جيتي عالجرح يا دودو
ده انا أصلا عاملاه علشان أكتب كل اللي كتماه جوايا

بس هي أفكاري هتبقى نابعة من احساسي
يعني لازم الاحساس يدخل في الموضوع

D:

Nigm يقول...

مبرووووووووووووووووووك انضمامك الي عالم التدوين :)

ومقدمة البلوج رائعة ^_^

GO ON :D

Khadega Ghatwary يقول...

أشكرك جدا جداااا
عالم التدوين دخلته استجابة لدعوة و نصيحة زميل محترم , طبعا عارفه
:)

I WILL ISA
D:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...